image description

הקמה וניהול שרתים

שירות ניהול שרת מלא – לינוקס או ווינדוס, פיזי או בענן, בשילוב טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות, תמיכה טכנית מסביב לשעון ויחס אישי לכל לקוח. 
שרת הוא היבט מרכזי בתשתיות מערכות המידע של כל עסק או פרויקט מתקדם בעולם הדיגיטל. ב-Nouvello, אנו מציעים שירותי הקמה וניהול שרתים מתקדמים, המספקים פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוח.
ההתמחות שלנו

ההתמחות שלנו כוללת את תכנון, הקמה ותחזוקה של שרתים ביתרון מקצועי ובשימוש בטכנולוגיות חדישות. הצוות המיומן שלנו נותן דגש על בטיחות, ביצועים מיטביים והתאמה לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

ניהול מיטבי

ניהול שרתים מסודר ויעיל הוא המפתח להבטחת זמינות מערכות המידע. אנו דואגים להקים ולמקם את השרתים בצורה המיטבית בכדי להבטיח תפעול בלתי מעורער, ומבצעים תחזוקת מערכת ברמה הגבוהה ביותר.

תפור למידותיך

בהתאם לדרישות הלקוח, אנו יכולים לספק שרתים בענן, שרתי גיבוי, שרתי CDN ועוד פתרונות ייחודיים עבור פרויקטים שונים, ולספק אף שירותים יעילים לעסקים קטנים ובינוניים כמו גם לגופים גדולים הזקוקים לנפח רב.

ללא פשרות

הבחירה בשרתים ובשירותי ניהול המתקדמים שלנו היא תנאי חשוב לבניית הכוח הדיגיטלי שלך, ואנו מחויבים לספק פתרונות מתקדמים שמתגמלים ביציבות, ביצועים גבוהים, והתאמה מלאה לדרישות העסק שלך.

התחל צ׳אט
💬 צריך עזרה?
שלום 👋
איך נוכל לעזור?